Poids de l’Open access dans la production CNRS
Home
Resources
Graphs
Search
Export
Sign in
Titre
Understanding metacognitive confidence: Insights from judgment-of-learning justifications
XX
BSO - Titre
Understanding metacognitive confidence: Insights from judgment-of-learning justifications
XX
DOI
DOI
10.1016/j.jml.2017.08.002
XX
DOAI
DOAI
10.1016/j.jml.2017.08.002
XX
Identifiant WoS
WOS:000412265500012
XX
Accès ouvert
OA - Oui
XX
Source - Accès ouvert
OA - Non
XX
Type d'accès
Inconnu
XX
Editeur
Elsevier
XX
Source
JOURNAL OF MEMORY AND LANGUAGE
XX
ISSN
0749-596X
XX
Type de document
Article
XX
Notoriété
4 - Excellente
XX
CNRS
Oui
XX
CNRS - Institut
INSB - Institut des sciences biologiques
XX
uid:/5RJ35RJ2
12/10/2021 14:52:53 (latest)
Add field
Share/Export
Powered by
Lodex
9.6.0